thuisreis - Reisverslag uit Aam, Nederland van Rianne Hop - WaarBenJij.nu thuisreis - Reisverslag uit Aam, Nederland van Rianne Hop - WaarBenJij.nu

thuisreis

Blijf op de hoogte en volg Rianne

30 Augustus 2015 | Nederland, Aam

Vandaag (of eigenlijk gisteren ), maken we ons klaar voor de thuisreis. We zijn ruim op tijd op het vliegveld, checken in en uiteindelijk kunnen we om 12 uur aan boord. Helaas lopen we een uur vertraging op doordat er een stroomstoring is op het vliegveld en er dus een probleem is met tanken. Uiteindelijk landen we na een prima vlucht op zondagochtend 8 uur Nederlandse tijd op schiphol. Jelte slaapt 4 uur in het vliegtuig, Jenna 45 minuten...
We worden warm onthaald door mijn ouders, inclusief heliumballon voor de kinderen. Erg leuk!
En dan zijn we weer thuis. Wat was dit een geweldige reis in een prachtig land. We hebben erg genoten van onze reis!

• 30 Augustus 2015 - 14:46

Hanneke:

Welkom thuis!! Wat fijn dat jullie er weer veilig zijn! Super leuk om jullie verhalen steeds te lezen. Fijne dag nog en hopelijk minder last van de jetlag dan op de heenreis... veel liefs!!