Van Lone Butte naar Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Rianne Hop - WaarBenJij.nu Van Lone Butte naar Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Rianne Hop - WaarBenJij.nu

Van Lone Butte naar Whistler

Blijf op de hoogte en volg Rianne

01 Januari 1970 | Canada, Whistler

Na het openen van de gordijnen, zag ik als eerste het prachtige meer waarop we uitzicht hebben. Wauw! Wat is dit toch een mooie plek. Vandaag hebben we een lange reis richting Whistler in het verschiet, dus na het ontbijt vertrekken we van deze mooi plek. We rijden een geweldige route, langs dorre kloven, heuvels en bergen. Vervolgens slingeren we de bergen echt door. Frank doet het prima met onze grote RV, maar ik vind die steile rotswanden toch soms best eng. Aangekomen in Whistler, treffen we ook hier weer een mooi verzorgde camping. Dit is onze 10e en laatste camping.
We besluiten om nu maar even rustig bij te komen van de enerverende reis hier naar toe. Helaas hebben we onderweg weer eens geen beren gezien :(