van Jasper naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rianne Hop - WaarBenJij.nu van Jasper naar Clearwater - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Rianne Hop - WaarBenJij.nu

van Jasper naar Clearwater

Blijf op de hoogte en volg Rianne

23 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Clearwater

Vandaag is weer een reisdag en moeten we ruim 300 km afleggen. We laten de Rocky mountains achter ons en vertrekken richting het westen. We maken onze eerste stop bij mount Robson, de hoogste berg van het park. Ruim 3900 meter hoog. helaas lag de top in de wolken. Na een bakje koffie gingen we weer verder. Ik zag onderweg een zwarte beer in de struiken verdwijnen. Frank zag hem niet, dus wilde me niet geloven; )
We vervolgden onze weg en het landschap werd afgewisseld door bergen, maar ook meer akkers en boerderijen. Wel waren de bergen de laatste +/- 100 km in de rook. We hoorden later dat dit komt door de bosbranden in de USA.
Vervolgens kwamen we in Clearwater op een erg mooie camping compleet met zwembad en (hoera voor mama) wasmachines en droogtrommels. Na de lunch en boodschappen gedaan te hebben hebben we ons heerlijk op de camping vermaakt met speeltuin, zwembad en ik de laundry :)
Overigens is het hier nu weer een uur vroeger en is het weer 9 uur tijdsverschil met Nederland.