2 Grassi lakes en Minnewanka lake - Reisverslag uit Jasper, Verenigde Staten van Rianne Hop - WaarBenJij.nu 2 Grassi lakes en Minnewanka lake - Reisverslag uit Jasper, Verenigde Staten van Rianne Hop - WaarBenJij.nu

2 Grassi lakes en Minnewanka lake

Blijf op de hoogte en volg Rianne

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Jasper

Het is een prachtige dag vandaag. Als we de gordijnen van de camper open doen, is er een strak blauwe lucht. Het is nog wel koud, maar we trekken al wel de korte broeken aan. Na het ontbijt vertrekken we naar Canmore, een stadje net buiten het Banff national park. We gaan vervolgens verder en parkeren onze camper. We kunnen kiezen tussen een moeilijk en een makkelijk pad naar boven, Jenna kiest voor het moeilijke pad :)
Het begint rustig, maar we moeten telkens meer gaan klauteren. De kinderen vinden het fantastisch. We komen bij een prachtige waterval en als we verder gaan, komen we bij 2 meren met ontzettend helder water. Nadat we hier even hebben gezeten, gaan we via het makkelijke pad terug. Na de lunch in de camper rijden we terug richting Banff en slaan we nog even af richting het grootste stuwmeer uit de omgeving, lake Minnewanka. Er staat veel wind, maar dit is lekker verfrissend. Ook dit is weer een prachtig weer! Hoe mooi kan een land zijn....
Morgen gaan we weer verder rijden en gaan we naar Jasper.

Oh en nog geen beer gezien. Wel ondertussen heel veel eekhoorntjes en ook herten!